Van, amiben az amerikai izomautók verik a németeket.
Tavaly novemberben az Interbrand Best Global Brands segítségével megtudhattuk, hogy a Mercedes-Benz az első olyan cég a világon, amely elérte az 1 milliárd lájkot a Facebookon. De ezúttal nem a kedvelésekről, hanem a szívről, az nagy érzelmekről van szó.
A Crisp ügynökség megvizsgált 19 846 Facebook-bejegyzést, amelyeket 50 autóipari márka 2018 januárja és 2019 januárja között tett közzé. Megpróbálták megnézni, hogy hányan lájk és hány szívecske érkezett az egyes bejegyzésekhez.
A Dodge 461 187 ilyen „szerelmes” reakcióval győzött, jóval megelőzve a Mercedes-Benzt, amely a 382 629 szívet kapott. Az amerikai autógyártó ezt a teljesítményt ráadásul viszonylag korlátozott számú poszttal érte el, nagyjából 400-at tettek közzé tavaly, ami körülbelül a fele annak, amit mások ugyanebben az időszakban posztoltak. Átlagosan több mint 1100 szívet kaptak minden posztra.
A Dodge kis mennyiségű, de jó minőségű tartalmat gyárt a Facebookra, szerintünk ez működik – mondták. A Crisp által készített számítások szerint a Dodge Facebook oldalának legkedveltebb posztja tavaly a Respect the Beast volt, amelynek a főszereplője a Dodge Challenger SRT Hellcat Redeye. Hát, nem rossz. Love it.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.