Ennél már nem is lehetne ritkább az olaszok újdonsága, és természetesen már ennek az unikumnak is megvan a gazdája.

A Ferrari P80/C fejlesztési munkálatai nem kevesebb mint négy évig tartottak, a kocsi megrendelője pedig egy hongkongi milliárdos. Az ismeretlen árú, de minden bizonnyal méregdrága autó közúti használatra alkalmatlan, esetében egy kifejezetten versenypályás használatra optimalizált kocsihoz van szerencsénk.

Az utcai Ferrari 488 GTB-jénél 5 centiméterrel hosszabb tengelytávolságú versenyautó nagyrészt karbonból készült, így a tömege a lehető legalacsonyabb lehet. A Rosso Vero fantázianevű vörös fényezést kapott kocsi hátulján egy nagyméretű fix szárny és egy hatalmas diffúzor található, melyeknek köszönhetően igen komoly kanyarsebesség érhető el.
Kár, hogy a P80/C teljesítményéről és egyéb specifikációiról egyelőre nem közölt részleteket a Ferrari.





Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.