A beadott szakvélemény szerint V. János testén nem voltak kormánytól eredő sérülések, vagyis a tragédia időpontjában ő nem ült a volán mögött.
Újabb tárgyalási napot tartottak Olaszországban a veronai buszbaleset ügyében. A Bors információi szerint a bíróságon a vádlott sofőr, V. János ügyvédei egy olyan orvosi szakvéleményt adtak be, amely szerint nem ő, hanem váltótársa vezethette a buszt a tragédia pillanatában.
A lap szerint a dokumentumban az szerepel, hogy V. János testén nem voltak kormánytól eredő sérülések, vagyis ez azt jelentheti, hogy a baleset időpontjában ő nem ült a volán mögött. A balesetben elhunyt sofőr mellkasán találtak viszont zúzódásokat, az ütközés közben V. János a széksorok közt állhatott.
A túlélők nehezen tudták felidézni, pontosan melyik sofőr vezette aznap éjjel a buszt, volt, aki V. Jánosra emlékezett, de több olyan is, aki elhunyt társára. Ha az olasz perben bizonyítást nyer, hogy nem a vádlottként álló V. János volt a sofőr, az gyökeres fordulatot hozhat az ügyben.
A veronai tragédia kapcsán itthon egyetlen embert gyanúsítottak meg, V. János háziorvosát, foglalkozás körében elkövetett, gondatlan veszélyeztetés vétségével. A gyanúsítással szemben panasszal élt, de ezt a hatóság elutasította. A Bács-Kiskun Megyei Főügyészség szerint az orvos tudott a sofőr alvászavaráról, és soron kívüli vizsgálatot kellett volna elvégeznie, és el kellett volna tiltania az éjszakai vezetéstől.
Ugyanakkor a Bors korábbi információi szerint a sofőr súlyos alvászavarának gyógyítása már a baleset előtt megkezdődött, több szakorvos is kezelte magas vérnyomása és alvási apnoéja miatt, és úgy látták, lehet hivatásos jogosítványa.
V. János a buszbaleset idején is használt egy speciális készüléket alvászavara enyhítésére, ami állítólag használt is neki, vagyis az orvosnak nem volt oka rá, hogy megtagadja a jogosítvány kiadását.