Leginkább a csodás nevű, Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata rendszer miatt.
Az olasz cég jelenlegi autói a legtöbb esetben összkerék-hajtásúak, amely nem kedvez igazán a játékosságnak. Persze a 700 lóerő körüli teljesítmények mellett, a gyorsulásban és a napi közlekedésben célravezetőbb, ha minden kereke hajtott egy ilyen szupersportautónak.
Az idén bemutatott Huracan Evo, amelyben egy 5.2 literes V10-es szívómotor percenkénti 8 000-es fordulatszámon 640 lóerőt ad le, és az 1422 kilogrammos sportautót 2,9 másodperc alatt lővi ki álló helyzetből 100-as tempóra még valami mást is tud.
Itt jön képbe a fent is említett LDVI, amely a Lamborghini Huracan Evo központi agya. Ez a rendszer elég szabadon teszi lehetővé a sodródást az összkerékhajtás és összkerék-kormányzás ellenére, a nyomatékvektoros-szabályozás koordinálásával. Lényegében a járművezető szándékait értelmezi, és hozzájuk igazítja a jármű karakterét. Összességében az új Huracan Evo gyorsabb néhány kipróbált pálya bizonyos szakaszain, mint a jelenlegi Nürbirgring-rekorder Lamborghini Huracan Performante.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.