Az olasz sportkocsi legújabb kiadása erősebb motort, módosított designt és átgondolt utasteret vonultat fel.
Ugyan itt-ott módosult a külcsín, az már az első hivatalos sajtófotókon is jól látszik, hogy a Huracán Evo nem egy teljesen új modell, hanem az eredeti Huracán faceliften átesett új kiadása. Módosult többek közt az első lökhárító, változott a farrész kialakítása, érkezett egy új 20 colos könnyűfém felni, és jött egy új fényezés, az Arancio Xanto fantázianevet kapott narancssárga szín.
Az elődjénél fejlettebb aerodinamikai csomaggal felvértezett Huracán Evo belsejében a korábbiaknál jobb minőségű anyagokat találhatunk, és új fejlesztés a középre integrált 8,4 colos érintőkijelző, mellyel az autó összes fontosabb beállítása gyorsan elérhető.
A módosított menetdinamikai vezérlőelektronikát kapott Huracán Evo 5,2 literes V10-es szívómotorja percenkénti 8 000-es fordulatszámon 640 lóerőt ad le, vagyis ugyanannyit, mint a ráncfelvarrás előtti legkeményebb sportverzió, a Huracán Performante. A 600 Nm-es legnagyobb nyomaték 6500-as fordulatszámtól hívható le.
Az 1 422 kilogrammos sportautó 2,9 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra, a 0-200-as sprint pedig 9 másodperc alatt letudható vele. 100-ról 31,9 méter alatt áll meg az olasz technika, a végsebesség 325 km/h. A hétfokozatú automataváltóval és összkerékhajtással szerelt, alig 1,16 centiméter magas Huracán Evo 245-305 milliméter széles 20 colos kerekeken gördül.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.