A gyártó szerint a különleges ajtómegoldásnak köszönhetően minden korábbinál könnyebb az autóba történő be- és kiszállás.
Az új modell tengelytávolságát több mint 15 centiméterrel megnövelték, így az utastérben minden korábbinál nagyobb a hely, a szuper-kényelmes üléseket pedig 30-féle módon lehet állítani, személyre szabni. A motorháztető alatt egy 3 literes biturbó V6-os benzinmotor rejtőzik, mely kereken 400 lóerős teljesítményt, illetve 542 Nm-es nyomatékot szabadít rá a kerekekre.
Az utastérben a gyártó szerint minden korábbinál nagyobb csend uralkodik, köszönhetően a masszív hangszigetelésnek, illetve az aktív zajszűrésnek. Ha pedig már unalmas a síri csend, akkor csak be kell kapcsolni a nagyteljesítményű Revel Ultima Audio hangrendszert.
Az egyelőre ismeretlen árú Lincoln Continental Coach Door Edition garantáltan ritkán jön majd szembe velünk az utakon, és nemcsak amiatt, mert egy alapvetően amerikai piacos autóról beszélünk. Hanem amiatt is, mert mindössze 80 példány fog készül a Lincoln 80. születésnapját ünneplő modellből.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.