A stuttgarti gyártó újdonsága hidrogénnel és akkumulátorban tárolt energiával is működhet.
A kocsi alsó részébe szerelt két karbonszálas tankba 4,4 kilogramm, 700 baron tárolt hidrogént lehet tankolni, melynek segítségével 478 kilométeres távolságot lehet megtenni, legalábbis az NEDC szabvány szerint. Ezenkívül egy 13,5 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor is került az üzemanyagcellás kocsiba, ami mintegy 51 kilométeres hatótávolságot biztosít.
Hidrogénnel néhány perc alatt feltankolható a különleges GLC, az akkumulátor 10-ről 100 százalékra történő feltöltése pedig mintegy 90 percnyi időt vesz igénybe. A 160 km/h végsebességű SUV egyszerre mindkét energiaforrást is képes használni, és természetesen lassításkor és fékezéskor visszatáplálja az energiát az akkumulátorba.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.