A japán gyártó megerősítette, hogy leállítatta a Pulsar gyártását, amely Barcelonában készült.
Az indok, Európában lényegében most csak a szabadidő-autóknak van létjogosultsága a Nissan palettájáról, és legfőképpen a Qashqainak, amely piacvezető.
A Pulsar elődje, az Almera 2006-ban tűnt el a piacról, és nyolc éven át nem is volt utódja, míg 2014-ben a Nissan a Pulsarral visszatért a kompakt szegmensbe.
A számok, amelyek alapján döntöttek, igencsak beszédesek, a kompakt autóból összesen 25 000 darab kelt el 2017-ben Európában.
Ez messze elmarad vélhetően a várakozásaiktól, annak ellenére is, hogy reálisan a Golf, Astra, Focus uralmát megingatni itt Európában szinte lehetetlen. Egy Volkswagen Golfból például több mint 400 000 megy el egy évben.
Vezettük az új családi Nissant, a Pulsart
A japán márkánál éppen a kompakt ötajtós, családi autó hiányzott az elmúlt években a palettáról. Most visszatérnek a kategóriába egy tágas, csöndes és komfortos autóval. Ez a Nissan Pulsar.