A tulajdonosváltást követően az új identitátását kereső német márka valahogy így képzeli el a jövőjét.
A névben szereplő X karakter arra utal, hogy ezúttal egy SUV kategóriás járműhöz van szerencsénk. A 4,1 méteres hosszússággal rendelkező kompakt újdonság 1,8 méter széles és 1,5 méter magas. A kétszínű fényezést kapott Opel GT X Experimental 17 colos kerekeken gördül és a felni közepén lévő Opel embléma haladás közben is mindig fixen vízszintesen áll. Valahogy úgy, ahogy azt már a Rolls-Royce-ok esetében megszokhattuk.
A könnyűépítésű prototípus mozgatásáról egy egyelőre ismeretlen teljesítményű villanymotor, valamint egy 50 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor gondoskodik. Utóbbi nemcsak vezetékes, hanem vezeték nélküli módon is tölthető, önvezetés fronton pedig azt a Level 3-as szintet ugorja meg a prototípus, mint amelyet a sorozatgyártású autók közül elsőként a nemrégiben kijött és általunk is alaposan letesztelt Audi A8.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.