Libabőröztető V8-as hang és nyitott tető – ezek a csillagos márka legfrissebb újdonságának fő ütőkártyái.
A motorháztető alatt egy 4 literes lökettérfogatú V8-as erőforrás rejtőzik, mely a két turbófeltöltőnek köszönhetően a hétfokozatú duplakuplungos automataváltón keresztül 522 lóerőt és 670 Nm-t szabadít rá a hátsó kerekekre. Összehasonlításképp, a GT Roadster 476 lóerős, a GT C Roadster pedig 557 lovas.
Az opcionálisan karbonfékekkel is kérhető GT S Roadster állóhelyzetből 3,8 másodperc alatt gyorsul fel 100-as tempóra, a végsebessége pedig 308 km/h. A mostantól rendelhető újdonság első példányait júliusban vehetik majd át a vásárlók.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.