Az már biztos, crossoverként folytatja a japán gyártó egyik legismertebb modellje, a ralis vonal vélhetően teljesen eltűnik.
A Mitsubishi úgy döntött, a jelenlegi irányzatoknak megfelelően egy stagnáló szegmens, a sportos szedánok helyett, egy rohamosan fejlődő ágazatra pozicionálja autóját, a Lancert. A kompakt szabadidő-autók közé, nagyjából olyanná, mint az Eclipse Cross, amellyel a Lancer legnagyobb riválisa a Toyota C-HR lehet.
A három gyémánt emblémát viselő Mitsubishi részéről az új Lancer formai megjelenése elég biztosnak tűnik, a jármű a korábban bemutatott e-Evolution koncepcióra épül. A márka formatervezési vezetője az Autoexpressnek mindenesetre elmondta, attól, hogy ez is egy szabadidő-autó lesz, még nem kell ugyanolyannak lennie mint a többieké. A fanyalgók számára az biztosan jogos alap, hogy ebből raliautót faragni szinte kizárt, vélhetően ezt a vonalat teljesen elengedte a Mitsubishi.
480 lóerős különkiadással búcsúzik a Mitsubishi Lancer Evo X
A posztra Novák Katalin eddigi családügyi államtitkár mellett Palkovics László oktatási államtitkár esélyes, illetve egy rejtélyes harmadik, akit a távozó miniszter ajánlott utódául a miniszterelnöknek.
Az új Lancer alapját, minden bizonnyal a Renault-Nissan konszern új platformja adja, amelyre már hibridek is építhetők.
A japán márkánál ugyanekkor nem csak a Lanceren dolgoznak, de jön hamarosan a pickup L200-as, az Outlander és az ASX utódja is.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.