Autó hvg.hu 2018. március. 03. 13:16

Tiszta izom: 680 lóerőt is kiprésel magából a legdurvább Seat

A Cupra e-Racer igazi túraautó lett, csak jóval csendesebb változatban.

Nagyon sok minden miatt várjuk már a Genfi Autószalon indulását, és most úgy tűnik, lesz ott még egy plusz dolog, amire kifejezetten kíváncsiak lehetnek az elektromos autók szerelmesei. A Seat – pontosabban az önálló almárkává fejlődött Cupra – ugyanis a napokban lerántotta a leplet az eddigi legdurvább autójáról, az e-Racerről.

Ahogy a neve is sejteti, egy elektromos autóról van szó, de nem akármilyen autóról. A kocsi ugyanis a világ első túraautója, egy igazi versenygép, ami majd kicsattan az erőtől. A fejlesztők szerint alapjáraton 408 lóerős, de rövid ideig képes 680 lóerőt leadni az aszfaltnak – számolt be róla a Carscoops.

Seat

Arról sajnos egyelőre nem beszéltek, hogy mennyi ideig bírja ezt a teljesítményt egy feltöltéssel, de a 65 kWh-s akkumulátorcsomag azért túl sok versenyzést nem sejtet.

Seat

A kocsi a WTCR idei sorozatában is rajthoz álló Cupra Leon TCR alapjaira épült.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.