A valóságban igencsak hervasztóan nézhetnek ki a reklámposzteren vásárlásra csábító új autók. Mutatjuk, mire gondolunk.
A főutak melletti gigantposztereken, az újságokban és az internetes reklámokban minden autó gyönyörűen mutat. Hatalmas könnyűfém felnik, drága gyöngyház fényezés, ültetett felfüggesztés, hogy csak néhányat említsünk az ilyenkor bevetett szépészeti trükkökből.
Persze semmi akadálya, hogy ilyen formában rendeljük meg álmaink autóját, ez esetben viszont akár az alapár kétszeresét is kifizethetjük a négykerekűért. Mi most arra voltunk kíváncsiak, hogy a hazánkban népszerű új autók hogyan néznek ki akkor, ha a legolcsóbb kivitelben csapunk le rájuk. Ebben a gyártók konfigurátorai voltak segítségünkre.
Így néz ki például egy Volkswagen Golf Edition BMT 1.0 TSI, 15 colos acélfelnivel és dísztárcsával – 4,95 millió forintért:
És így fest egy Toyota Corolla Start, 15 colos kerekekkel és dísztárcsával – 4,28 millió forintos áron:
Íme a teljesen fapados Seat Arona Reference, amiért csak 3,99 millió forintot kérnek el, viszont ezért a pénzért ilyen gyámolatlanul is néz ki az autó:
Egyenesen sokkoló a vizuális különbség a sajtófotókon csábító Aronához képest:
Egy prémium kategóriás nagy autó sem mindig néz ki csábítóan. A Mercedes E200 11,9 millió forintért nagyjából így néz ki:
Ingolstadtból is rendelhetünk olyan alapmodellt, mely nem túl csábos külcsínű. Ilyen egy 6,5 millió forintos Audi A3 Basis:
A Renault Capture legolcsóbb, 3,9 millió forintos alapmodellje nagyjából így fest, és talán még ez a jelenlegi összeállításunk leginkább vállalható külcsínű típusa:
Végül pedig következzen a Fiat Tipo, melynek így néz ki a 15 colos lemezkerekes, fényezetlen tükörházas, 3,7 millió forintos alapváltozata:
Ha kíváncsi arra, hogy milyenek lennének a több százmillió forintos szupersportkocsik fapados változatai, itt megtekintheti őket.