Március elején indította el Elon Musk a Loveday nevű projektet, melyben a legjobb rajongói reklámfilmeket keresték. Most győztest hirdettek.
A Tesla messze földön híres, nemcsak az elektromos autóiról, hanem arról is, hogy nem költ reklámokra. Egész pontosan egyetlen reklámfilmet sem forgatott még a cég, ami két dolgot jelent: egyrészt bíznak annyira a termékben, hogy az eladja önmagát, és nincs szükség rá, hogy külön reklámozzák, másrészt pedig a rajongók időről időre előlépnek és készítenek egy olyat, ami előtt még Elon Musk is megemeli a kalapját.
Ez tűnt fel néhány hónapja egy amerikai ötödik osztályos kislánynak, Bria Loveday-nek is, aki levelet írt a Tesla-vezérnek, hogy szerinte érdemes lenne versenyt rendezni a rajongók által készített reklámfilmek között. Az ötlet annyira megtetszett Musknak, hogy néhány héttel később már el is indult a Project Loveday: a nevezők egy legfeljebb 90 másodperces reklámot készíthettek a Tesláról, majd a YouTube-ra feltöltve kellett azt megosztani a céggel.
A verseny egészen mostanáig, a Model 3 leleplezéséig tartott, Elon Musk pedig kihirdette a győztes pályaművet. A legjobb munka az amerikai YouTube-sztár Marques Brownlee, vagyis MKBHD videója lett. Ezt mutatjuk most, utána pedig a TOP 10 további szereplőit:
És most jöjjön a többi (nem helyezési sorrendben):
A Better Future:
Tesla Fieldtrip
SUPER QUICK Tesla Fan Video
EMBRACE THE ENERGY
Electric Car Range Race: How far can electric cars go?
Spring
Weekend Vibes
Hope
Spaceships. For Earth.
Azért az oldalunkat furdalja a kíváncsiság:
Ha szeretné megnézni azokat is, amelyek korábban készültek, ide kattintson.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.