Jól látható, hogy a bajor gyártó ugyanúgy csak óvatosan változtatott a külcsínen, mint nemrégiben tette azt az új 5-ös modell esetében. A régi és az új X3-ast egyáltalán nem könnyű megkülönböztetni egymástól, olyannyira, hogy a BMW e tekintetben egy kis segítséget is nyújt nekünk:
Újdonság a hangszigetelést kapott szélvédő, a teljesen LED-es fényszóró és ködlámpa, illetve a hűtőrács mostantól aktívan mozgatható lamellákkal rendelkezik. Az autó hossza több mint 5 centiméterrel növekedett és hasonló növekedésen ment keresztül a tengelytáv is, vagyis a beltér egyértelműen nagyobb lett.
A csökkentett légellenállású új X3-as csomagtartója változatlanul 550 literes, a menetdinamikára pedig jó hatást gyakorol az ideális 50:50 százalékos tömegeloszlás. A fejlett vezetőtámogatási rendszerekkel megspékelt X3 a kezdeti időkben ötféle motorral lesz elérhető. A kétliteres négyhengeres turbós benzinmotor 184 és 252 lóerős változatban lesz elérhető, a kétliteres, illetve háromliteres turbódízel pedig rendre 190, illetve 265 lóerős lesz.
A csúcsot az X3 esetében most debütáló M40i verzió fogja jelenteni, mely szupersportos SUV 360 lóerős teljesítménye elegendő ahhoz, hogy a kocsi 4,8 másodperc alatt katapultáljon 0-ról 100 km/h-ra. A kizárólag nyolcfokozatú automata váltóval készülő és az elődjénél 55 kilogrammal könnyebb új X3-as az Egyesült Államokban készül, és a legújabb trendeknek megfelelően opcionálisan már érintőkijelzős okoskulcs is rendelhető hozzá.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.