Alonso nagyon elkeseredett volt az első tesztnap után, de talán kedden jobb lesz a kedve.
Az idei autók közül eddig a McLaren–Honda kavarta a legnagyobb port, még pedig azzal, hogy szakítva az eddigi festéssel, 2017-ben részben narancssárga gúnyával mutatkozott be. A legalábbis véleményes külcsínnel önmagában véve még nem is lenne baj, azzal viszont annál inkább, hogy a kocsi egyelőre nem tűnik versenyképesnek. És ez alatt nem azt kell érteni, hogy az első barcelonai tesztnapon nem ez az autó futotta meg a leggyorsabb kört, hanem azt, hogy alig tudott néhány tucat kört körbekocogni a pályán.
Tegnapi ottjártunkkor mi mindig a garázsban, általában alaposan megbontott állapotban láttuk a teljesen újratervezett McLarent. A probléma forrása az olajtank volt, amit idén kisebbre és könnyebbre vettek a tervezők, hogy ezáltal ideálisabb legyen a kocsi tömegközéppontja. Ez utóbbi vélhetően sikerült is, csak éppen az autó emiatt az alkatrész miatt egyelőre igen megbízhatatlanul működik. Végül a komplett erőforrást kicserélték Alonso MCL32-esében, aki végül kevesebb mint 30 kört abszolvált a pályán.
Érdeklődve várjuk, hogy a mai második napon hogyan teljesít a McLaren, pontosabban a Honda motor, ma azonban nem a helyiek kedvence, hanem a belga Stoffel Vandoorne ül versenyautóba. A szokásosan nagyon elkeseredett, de az alagút végén mindig fényt látó Alonsónak szerdáig kell várnia az új próbálkozással, hacsak nem felezik meg a mai napot a csapattársával.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.