A tető nélküli Evoque eddig sem az introvertáltak autója volt, a szélesítő-kúra után viszont ember legyen a talpán, aki bele mer ülni.
Valójában nem sok értelme van egy nyitható tetős, háromajtós szabadiőautónak, de ettől még elképzelhető, hogy valaki beleszeret a Range Rover Evoque kabrióba, már csak azért is mert a maga nemében egyedülálló az európai piacon. Azt viszont már tényleg nehéz elképzelni, hogy valaki rákívánjon a Hamann tuningcég által kezelésbe vett, jócskán kiszélesített példányba, amivel komoly kihívást jelenthet egy plázaparkoló meghódítása.
Ahhoz hogy a széles felnik ne lógjanak túl a karosszérián, elől 70, hátul pedig 80 milliméterrel lett szélesebb az autó, emellett pedig új első és hátsó lökhárítókat is terveztek hozzá. Hogy ne csak megjelenésében sugalljon fölényességet, a tuningcég szakemberei a motorokat is kezelésbe vették, így a 2.2-es dízel 30 lóerővel lett erősebb, míg a 2.0 literes benzines 20 paripával gyarapodott.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.