"Text and drive" vagyis "sms-ezz és vezess" – csak ennyit írt egy óriásplakátra egy hirdető. Egy temetkezési vállat.
Vezetés közben sms-ezni (chatelni, facebookozni) nyilvánvalóan balesetveszélyes és tilos is a világ legtöbb államában. Kétségtelen, hogy ennek ellenére rengetegen csinálják. De szabad-e várható tragédiával hirdetni bármilyen szolgáltatást?
A hirdető Wathan Funeral Home oldalára ellátogatva még nincs vége a reklámnak.
Mint az oldalukon írják: Önök, aki felháborodásukban megnyitották az oldalunkat azért, hogy közöljék velünk, mennyire kegyetlenek vagyunk ilyesmivel szórakozni. Igazuk van!
De valójában mi nem egy temetkezési vállalat vagyunk!
Ezzel szemben arra kívánjuk felhívni a kanadaiak figyelmét, hogy NE sms-ezzenek vezetés közben, ami több balesetet okoz hamarosan, mint az ittas vezetés.
A címben feltett kérdésre, hogy tényleg jó ötlet-e egy ilyen reklám, meg is adták talán a választ. Hát elég zseniális.