Hova ne rakjunk a mobilt a kocsiban, ha nem akarunk tőle azonnal elbúcsúzni
A nagyvárosi áruszállítók urai a fehér Transitok, és rengeteg ügyes pakolóhely is van bennük, pont a sok papír, számla, uzsonna elrakására. Azért nagyon nem mindegy, melyikbe mit teszünk. Ezt a kis rekeszt például telefonmegsemmisítőnek is hívhatnák:
Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.