Autó hvg.hu 2015. július. 09. 20:40

Keményen káromkodó bölcsisek reklámozzák a Smartot

És hogy mégis mi ennek az üzenete? Hát az, hogy ha rossz autót vezetünk, sokat káromkodunk, amit a gyerkőcök is elsajátítanak.

Úgy tűnik, a Smart marketing osztályán jól sikerült a céges buli, mert az utóbbi időben sorra állnak elő az olyan reklámokkal, amik józanul biztos nem jutnának eszükbe. Legutóbb például sínautót építettek a Fourforból, most pedig a BBDO reklámügynökség berlini csapata készített nekik egy olyan tévészpotot, amiben tündéri kisgyerekek káromkodnak.

Németországban állítólag fut is a reklám, ami nálunk valószínűleg fél perc kisípolással kerülhetne csak adásba. És, hogy mégis mi ennek az üzenete? Hát az, hogy a smartosok szerint, ha rossz autót vezetünk, sokat káromkodunk, amit a gyerkőcök is elsajátítanak.

Hirdetés
Sport Horn Andrea 2025. január. 01. 20:00

Márton ikrek: Ha az edző eléri a gyerekeknél, hogy higgyenek magukban, az az egész életüket elkíséri

Az egyikük a taekwondo első magyar női világ-, a másikuk olimpiai bajnoka. Egypetéjű ikrekként úgy hasonlítanak egymásra, mint két tojás, ugyanúgy gondolkodnak a világ dolgairól, befejezik egymás mondatait. De míg az egyikük taktikus, és néha kicsit talán túl is gondolja a dolgokat, a másikuk csak megy előre, és elsősorban az erejében bízik. Márton Luanával és Vivianával beszélgettünk.