Most már lehet tényként kezelni, hogy lesz sportos Sandero. Az RS változatot már videón is promózzák. Sajnos egyelőre csak Dél-Amerikának.
A Renault Sport tett közzé egy rövid előzetest, amelyen még maszkkal, de már láthatóan megjelenik hivatalosan is a Latin-Amerikában Renault Sanderoként árult kompakt, sportos verziója.
A kocsi a gyártó eddigi stratégiájának megfelelően egy belépőszintű modell lesz az izmos alsó-középkategóriás autók között. Míg Dél-Amerikában 1.6 literes motororral, ha hozzánk is eljut, akkor várhatóan 1.2 literes turbómotorral érkezik és 120 lóerős teljesítménnyel. Ez ugyan elsőre nem túl acélos, de ha a súlyát sikerült egy tonna körül tartani, akkor biztosan tudna élményt is adni a Dacia Sandero RS-ként forgalomba kerülő autó.
A Dacia valósággal ontja a jó ár/érték arányú modelleket, amelyek révén a tavalyi évben is 35 százalékos eladás növekedést produkált a márka. Mostanra félmilliós darabszámmal képviselteti magát a világpiacon. A kínálatából lassan csak egy sportos modell hiányzik, ám úgy tűnik, a franciák nem akarják Európát elárasztani ezzel a modellel, a kijelölt terület Dél-Amerika, azon belül is Brazília, amely egyre fontosabb piac minden gyártó számára.
A kocsi a gyártó eddigi stratégiájának megfelelően egy belépőszintű modell lesz az izmos alsó-középkategóriás autók között. Míg Dél-Amerikában 1.6 literes motororral, ha hozzánk is eljut, akkor várhatóan 1.2 literes turbómotorral érkezik és 120 lóerős teljesítménnyel. Ez ugyan elsőre nem túl acélos, de ha a súlyát sikerült egy tonna körül tartani, akkor biztosan tudna élményt is adni a Dacia Sandero RS-ként forgalomba kerülő autó.
A Dacia valósággal ontja a jó ár/érték arányú modelleket, amelyek révén a tavalyi évben is 35 százalékos eladás növekedést produkált a márka. Mostanra félmilliós darabszámmal képviselteti magát a világpiacon. A kínálatából lassan csak egy sportos modell hiányzik, ám úgy tűnik, a franciák nem akarják Európát elárasztani ezzel a modellel, a kijelölt terület Dél-Amerika, azon belül is Brazília, amely egyre fontosabb piac minden gyártó számára.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |