Mit tesz egy autógyár, amikor kezd besülni egy sikeresnek gondolt modell és az eladások nem a várakozásoknak megfelelően alakulnak? Természetesen szerződtetnek egy márkanagykövetet, akiről adott esetben még egy limitált szériát is elneveznek.
A Cleveland Cavaliers játékosa 2014. októbere óta áll szövetségben a márkával, nagykövetként és immáron formát is öltött az együttműködés. A Kia a napokban lezárult Cleveland Auto Show keretein belül mutatta be azt a K900-ast, amelyet a kosárkirály közreműködésével készítettek. A 3,3 literes és 3,8 literes V6-ossal, valamint 5 literes, V8-as szívvel is kínált négyajtós szedánból készült „King James Edition” inkább lufi, mint komoly: a kocsi érdemben nem változott, csak a stílusjegyeket adták hozzá.
LeBron K900-asa bordó és fekete színben pompázik, a hűtőmaszkot feketére fényezték, a felniket cserélték, a belső térben pedig az ülésekbe belehímezték a speciális logót. Mint arra a népszerű autós blog, a Carbuzz rámutatott: noha a cél ez lenne, még LeBron szerepvállalása sem lehet elég ahhoz, hogy a Kia elcsábítsa azokat a vásárlókat, akik megengedhetik maguknak például egy hasonló áron kínált 5-ös BMW megvásárlását.