A BMW újdonsága lesz Genfben a komolyabb ráncfelvarráson átesett 1-es széria, amelyről már most megérkeztek az első fotók és információk.
Mint a felvételek is jól látható, a kocsi külseje agresszívabb, sportosabb lett: a leginkább szembetűnő változás az, hogy nagyobbak lettek a légbeömlők, amely részben annak köszönhető, hogy az átalakult motorkínálat komoly hűtést kíván meg.
A szélesebb kerékjáratok révén a felfrissített 1-es szélesebb, robosztusabb hatást kelt, és megváltozott a hátsó lámpák kialakítása is. Az L alakú lámpatest két részből áll, és az egyik része a csomagtartófedélen található. A LED-es világítás szériafelszereltség lesz a faceliftes változatban.
A kocsi fekete-krómban pompázó belső terében is történtek változások: a középkonzolon megjelent egy 6,5 colos kijelző (opcionálisan 8,8-as is rendelhető lesz), valamint egy kezelőfelület is. Opcionális kétzónás klíma, valamint parkolóasszisztens is rendelhető lesz az 1-eshez.
A belépőszintű modell a 116d lesz, amelyet másfél literes, 114 lóerős motor hajt majd. Lesz háromféle kétliteres dízel variáns is, ezek közül a legütősebb a 125d-be szánt 221 lóerős típus lesz, míg a gázolajos vonulat csúcsát az M135i jelenti: ebben ugyanaz a 3 literes, hathengeres, 322 lóerős turbós egység dolgozik majd, mint az M235i-ben. Ez a hatfokozatú manuális váltóval 5,1 másodperc alatt, míg a ZF alapokon nyugvó nyolcfokozatú automatával 4,9 másodperc alatt gyorsul százra.
A benzines kínálat a 116i-ben dolgozó 109 lóerős egységgel indul, míg a csúcs a 125i 2 literes, négyhengeres, 218 lóerős szíve lesz.