A jó öreg Kenny B’, aki mellesleg tényleg nem is olyan fiatal már a maga 46 évével, egy hozzá illő retro Mustanggal nyírja az aszfaltot, talán minden eddiginél keményebben a Gymkhana Sevenben.
Ken Block évekkel ezelőtt robbant be a köztudatba a látványos Gymkhana videóival. Az első két részben még egy átalakított Subaru Imprezával pusztított, majd négy részen át egy Ford Fiestával tette le tézisműveit a szabadfogású látványdrifelésben.
Az idén kocsit váltott, amelyről már korábban is írtunk, amit érdemes felidézni. A Hoonicorn RTR nevet viselő szörnyeteg motorterében egy 6.7 literes, V8-as Roush Yates versenyblokk dolgozik 865 lóerővel és 965 Nm maximális nyomatékkal, amit a Sadev összkerék-meghajtáson keresztül juttat el az aszfaltra. A 18 colos Fifteen52 felnikre Pirelli Trofeo R semi-sclick gumikat szereltek.
„Két évet dolgoztam ezen az autón, így most, hogy végre összeállt és vezethettem a Gymkhana Seven-ben teljesen lenyűgözött” – nyilatkozta korábban Block. A szénszálas karosszériájú Hoonicorn RTR-t egyébként az ASD Motorsports műhelyében rakták össze.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.