Autó hvg.hu 2014. október. 07. 08:40

Nem kellett sokat várni az első tuningolt BMW i3-ra

Hatalmas légbeömlők, 20 colos kerekek és masszív sárvédőív-szélesítés került a bajor elektromos autóra.

Japán autós kultúrája az egyik legizgalmasabb a világon, hiszen a rengeteg belpiacos modellen kívül egészen sokféle tuning irányzatnak hódolnak a helyiek, ami azt jelenti, hogy a jellegzetes kei-car törpeautóktól kezdve, az egzotikus olasz autócsodákig szinte mindenhez hozzányúlnak az erre fogékonyak, hogy egy kicsit kitűnjenek a tömegből. Így nem is annyira meglepő, hogy az első átalakított BMW i3 is innen érkezik, amely az agresszív optikai csomagnak köszönhetően sokkal fenyegetőbb, de valójában ugyanolyan környezetkímélő elektromos autó maradt, mint amilyennek eredetileg megálmodták a bajor mérnökök.

Everyn

A marcona első lökhárító a méretes légbeömlőkkel csak a látványnak szólnak, hiszen nincs mit hűteni mögötte, a nyomtávszélesítés és hozzá igazított sárvédőívek viszont már valódi funkcióval bírnak. A hab a tortán a 20 colos felniszett meglehetősen peres gumival, ami kifejezetten jól az i3-nak, azonban kompromisszummal is jár, hiszen a gyárilag szerelt, alacsony gördülési ellenállású virsligumik helyett gyorsabban fogyasztják a rendelkezésre álló hatótávot.

Everyn
Everyn
Everyn

Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

Hirdetés
hvg360 Ballai Vince 2024. december. 23. 17:30

150 millió légy egy csapásra – indul az első hazai lárvagyár, amelyről Áder János is szuperlatívuszokban beszél

Euró tízmillókból épült fel Magyarország első lárvafarmja, ahol légylárvák milliárdjainak segítségével állítanak elő prémium minőségű fehérjét szerves melléktermékekből. Ki fogja felvásárolni tonnaszám a lárvákat? Mitől fenntarthatóbb a rovarfehérje a hagyományosnál? Mit keres egy híresen rovarfób ország exállamfője a lárvagyár átadóján? Egyáltalán, hogyan hizlalják a takarmánylárvát? Ez a gyáravatás más volt, mint a többi.