Hatalmas légbeömlők, 20 colos kerekek és masszív sárvédőív-szélesítés került a bajor elektromos autóra.
Japán autós kultúrája az egyik legizgalmasabb a világon, hiszen a rengeteg belpiacos modellen kívül egészen sokféle tuning irányzatnak hódolnak a helyiek, ami azt jelenti, hogy a jellegzetes kei-car törpeautóktól kezdve, az egzotikus olasz autócsodákig szinte mindenhez hozzányúlnak az erre fogékonyak, hogy egy kicsit kitűnjenek a tömegből. Így nem is annyira meglepő, hogy az első átalakított BMW i3 is innen érkezik, amely az agresszív optikai csomagnak köszönhetően sokkal fenyegetőbb, de valójában ugyanolyan környezetkímélő elektromos autó maradt, mint amilyennek eredetileg megálmodták a bajor mérnökök.
A marcona első lökhárító a méretes légbeömlőkkel csak a látványnak szólnak, hiszen nincs mit hűteni mögötte, a nyomtávszélesítés és hozzá igazított sárvédőívek viszont már valódi funkcióval bírnak. A hab a tortán a 20 colos felniszett meglehetősen peres gumival, ami kifejezetten jól az i3-nak, azonban kompromisszummal is jár, hiszen a gyárilag szerelt, alacsony gördülési ellenállású virsligumik helyett gyorsabban fogyasztják a rendelkezésre álló hatótávot.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |