Egymillió fontnyi, azaz 380 millió forintnyi pluszt sem sajnálnak a brit gazdagok azért, hogy hozzájussanak a Ferrari jelenlegi csúcsmodelljének számító LaFerrari még eladó példányaihoz – árulta el az egyik szigetországi pénzintézet ügyvezető igazgatója.
Az Oracle Finance szerint a 6,3 literes, V12-es, 789 lóerős motorral, valamint 165 lóerős hibrid rendszerrel szerelt Ferrari-ínyencség igazi sláger: noha számos példány már gazdára talált a maranellói gyártó által tervezett 499-ből, a fennmaradó, egyelőre ismeretlen mennyiségre egymást licitálják túl a tehetősebb szigetországiak.
Peter Brook, a luxusautók finanszírozásában is érdekelt vállalat ügyvezető igazgatója szerint szabályos „őrület” lengi körül a még el nem adott LaFerrarikat. Az üzletember közlése szerint vannak, akik egymillió fontnyi pluszt sem sajnálnak azért, hogy biztos legyen: meg tudják kaparintani az 1,2 millió fontot kóstáló szupersportkocsi egyik példányát.
Brook szerint a McLaren-csúcsmodell P1-ért és a Porsche szenzációjáért, a 918 Spyderért legfeljebb harmadannyi többletet hajlandóak kicsengetni a gazdagok. Mint a szakember rámutatott: a LaFerrarira hajtókat minden bizonnyal az motiválja, hogy az előző Ferrari-csúcsgép, az Enzo ára megduplázódott a 2002-es bemutatkozása óta.
Peter Brook, a luxusautók finanszírozásában is érdekelt vállalat ügyvezető igazgatója szerint szabályos „őrület” lengi körül a még el nem adott LaFerrarikat. Az üzletember közlése szerint vannak, akik egymillió fontnyi pluszt sem sajnálnak azért, hogy biztos legyen: meg tudják kaparintani az 1,2 millió fontot kóstáló szupersportkocsi egyik példányát.
Brook szerint a McLaren-csúcsmodell P1-ért és a Porsche szenzációjáért, a 918 Spyderért legfeljebb harmadannyi többletet hajlandóak kicsengetni a gazdagok. Mint a szakember rámutatott: a LaFerrarira hajtókat minden bizonnyal az motiválja, hogy az előző Ferrari-csúcsgép, az Enzo ára megduplázódott a 2002-es bemutatkozása óta.