A nyitható tetejű 599 SA Aperta-ból mindössze nyolcvan példány készült a Pininfarina dizájnstúdió nyolcvanadik évfordulója alkalmából.
Az F12 Berlinetta érkezéséig az 599 GTB Fiorano számított a Ferrari zászlóshajójának, amiből manapság már 80-90 ezer euró környékén is ki lehet fogni korai példányokat, vagyis igazi alkalmi vételt jelent azoknak, akik ennyi pénzért szívó V12-es motorral szerelt olasz sportautóra vadásznak.
Aki egy kicsit különlegesebb 599-esre vágyik annak ott a jóval drágább, versenypályás használatra felkészített GTO verzió és a nyitható tetejű, limitált szériás változat, az SA Aperta. Utóbbiból mindössze nyolcvan példány készült a Pininfarina dizájnstúdió nyolcvanadik évfordulója alkalmából, és anno 456 ezer dollárba került az amerikai kivitel.
Most egy ilyen példányt került eladósorba Kaliforniában, méghozzá az egyes sorszámú, ami mindig kitüntetett figyelmet érdemel. A Rosso Dino piros fényezés, a fekete felnik és az egyedi, kéttónusú, barna bőrrel bevont kabin talán nem a legszebb összeállítás, de amint felhördül a 660 lóerős V12-es blokk ez már senkit sem érdekel.
Tekintve, hogy az említett példány mindössze 245 mérföldet futott, a kaliforniai Ferrari-dealer egymillió dollárt szeretne érte kapni, amely átszámítva körülbelül 230 millió forintnak megfelelő összeg. Mivel az aktuális kínálatban nincsen V12-es kabrió változat, sanszos, hogy lesz, aki hajlandó ennyi pénzt kifizetni érte. Végülis még mindig olcsóbb, mint egyedileg legyártatni egy F12 TRS-t.
Aki egy kicsit különlegesebb 599-esre vágyik annak ott a jóval drágább, versenypályás használatra felkészített GTO verzió és a nyitható tetejű, limitált szériás változat, az SA Aperta. Utóbbiból mindössze nyolcvan példány készült a Pininfarina dizájnstúdió nyolcvanadik évfordulója alkalmából, és anno 456 ezer dollárba került az amerikai kivitel.
Most egy ilyen példányt került eladósorba Kaliforniában, méghozzá az egyes sorszámú, ami mindig kitüntetett figyelmet érdemel. A Rosso Dino piros fényezés, a fekete felnik és az egyedi, kéttónusú, barna bőrrel bevont kabin talán nem a legszebb összeállítás, de amint felhördül a 660 lóerős V12-es blokk ez már senkit sem érdekel.
Tekintve, hogy az említett példány mindössze 245 mérföldet futott, a kaliforniai Ferrari-dealer egymillió dollárt szeretne érte kapni, amely átszámítva körülbelül 230 millió forintnak megfelelő összeg. Mivel az aktuális kínálatban nincsen V12-es kabrió változat, sanszos, hogy lesz, aki hajlandó ennyi pénzt kifizetni érte. Végülis még mindig olcsóbb, mint egyedileg legyártatni egy F12 TRS-t.