Közeleg az új Mercedes-szuperverda, az SLS AMG-t felváltó AMG GT októberi bemutatója, amelyre a csillagos márka igyekszik ráhangolni a nagyvilágot: az újabb húzás egy valós méretű kreáció az autó sziluettjéről.
Valós- és szivárogtatott kémfotókat már eddig is lehetett látni a Porsche-riválisnak szánt AMG GT-ről, amely tűzközeli források szerint minden idők legszebb Mercedese lesz. A sziluett-kreáció érdekes húzás, de a sok kiszivárgott felvétel után csak egy újabb erőltetett húzásnak tűnik.
A nagy elődhöz, az SLS AMG-hez képest fontos változás lesz, hogy az AMG GT-t már nem sirályszárnyas, hanem hagyományos ajtókkal szerelik, az autó szíve pedig egy 4 literes, biturbó V8-as erőforrás lesz, többféle teljesítményszinttel 480 és 600 lóerő között. Az autó könnyebb is lesz az SLS AMG-nél, a sok alumíniumnak köszönhetően a súly állítólag 130-140 kilogrammal lehet kevesebb.
Az előző zászlóshajónál olcsóbb modellt a Porsche 911 ellen állítják hadrendbe, a hivatalos bemutatóra a Párizsi Autószalonon kerül majd sor.
Mivel az SLS AMG-t az utóbbi években a Forma–1-es futamok biztonsági autójaként is használt, nagy valószínűség szerint a következő idénytől már egy AMG GT-t láthatunk majd ebben a szerepkörben.
A nagy elődhöz, az SLS AMG-hez képest fontos változás lesz, hogy az AMG GT-t már nem sirályszárnyas, hanem hagyományos ajtókkal szerelik, az autó szíve pedig egy 4 literes, biturbó V8-as erőforrás lesz, többféle teljesítményszinttel 480 és 600 lóerő között. Az autó könnyebb is lesz az SLS AMG-nél, a sok alumíniumnak köszönhetően a súly állítólag 130-140 kilogrammal lehet kevesebb.
Az előző zászlóshajónál olcsóbb modellt a Porsche 911 ellen állítják hadrendbe, a hivatalos bemutatóra a Párizsi Autószalonon kerül majd sor.
Mivel az SLS AMG-t az utóbbi években a Forma–1-es futamok biztonsági autójaként is használt, nagy valószínűség szerint a következő idénytől már egy AMG GT-t láthatunk majd ebben a szerepkörben.