A bajorok elektromos plug-in hibrid sportkocsija a napokban tűnik majd fel először az utcákon és már most akkora siker, hogy látatlanban lerendelték az első sorozat összes példányát.
Tulajdonképpen reklámozni sem kellene az i8-at, ám a bajorok azért készítettek a szokásos autós reklámoktól igencsak eltérő reklámfilmet. Az imázs reklámok és a művészfilmek hagyományain működő három filmet egy Oscar-díj jelölt rendezőre Gus Van Santre bízták, aki olyan filmeket csinált, mint a Good Will Hunting, a Milk vagy a Finding Forrester. A sajátos reklámban a szokásos narrátor hangok mellett megjelennek a színészek maguk is, ők adják a BMW új autóihoz a személyes tartalmat.
A BMW i8 egy 231 lóerős és 320 Nm csúcsnyomatékú, duplaturbós, 1.5 literes háromhengeres benzinmotorból és egy 131 lóerős, 250 Nm forgatónyomatékú elektromotorból áll, ami együttesen 362 lóerős összteljesítményt biztosít. A takarékos hibrid sportkocsiból már az előrendelés során elfogyott az összes jövő évre tervezett példány, úgy, hogy a vásárlók többsége nem is ült az autóban, hiszen a gyártás csak áprilisban indul, így az első megrendelők júniusban vehetik át az autót. Mindezt nagyjából 40 millió forintos áron.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |
HVG Cégautó 2014 konferencia. Cégvezetők, flottamenedzserek és autómárkák szakmai találkozója 2014. június 4-én a DrivingCampen. Tesztvezetés Európa legszínvonalasabb pályáján – 10 világmárka, innováció, színes szakmai program.
További részletek és jelentkezés: http://konferencia.hvg.hu/cegauto-2014.html