Nagy valószínűség szerint az első, már a tulajdonosnak átadott LaFerrarit kapta lencsevégre egy fotós múlt hétvégén, Monte-Carlóban.
Mint ismeretes, a közelmúltban az első olyan közúti baleset is megtörtént, amelyben a maranellói márka új csúcsmodellje játszotta a főszerepet, igaz, a Mantova közelében összetört példány még egy gyári tesztpéldány volt. A hercegségben most lefotózott autó – minden valószínűség szerint – már egy kiszállított példány.
A 6,3 literes, V12-es, 789 lóerős motorral, valamint 165 lóerős KERS-szel szerelt új Ferrari-zászlóshajót idén, a Genfi Autószalonon leplezték le. Az autóból összesen 499 darab készül és a megrendelt példányok leszállítása sokat csúszott, aminek hátterében az elhúzódó finomhangolás állhatott.
A szupersportkocsi-szegmensben talán még soha nem volt annyira kiélezett a vetélkedés, mint mostanság, és ezt a Ferrari is komolyan vette. Mivel a nagy rivális Porsche 918 Spyder Weissach 6 perc 57 másodperces köridőt produkált a csúcsragadozók legfőbb vadászterületének számító Nordschleifén, az olaszok is intenzív gyakorlásokat bonyolítottak a Zöld Pokolban, de mostanáig nem érkezett jelentés arról, hogy sikerült volna felülmúlniuk a Porsche produkcióját.
A gyártó egyelőre csak azzal büszkélkedhet, hogy a fioranói tesztpályán 1 perc 20 másodperc alatti időre képes a kétszeres Forma-1-es világbajnok Fernando Alonso által is több ízben tesztelt sportkocsi, amely ezzel gyorsabb bármely eddigi közúti Ferrari-modellnél.