A két hét múlva esedékes Frankfurti Autószalonon mutatkozik be a márka új családi egyterűjének koncepciója.
A kiállítandó darab, mint a fentiekből kiderül, még nem teljesen végleges forma, ám bízhatunk benne, hogy csak apróságokban tér majd el az igazán jól sikerült tanulmánytól. A Ford egyébként már nem is egyterűként említi a járművet, hanem SAV-ként, vagyis Sport Activity Vehicle-ként, hangsúlyozva a sportos fiatalos családok igényeinek megfelelően kialakított formát.
A lassan hét éves előző modellt váltó új S-Maxba a motorválaszték is megújul élén, a Ford takarékos négyhengeres 1.5 literes EcoBoost erőforrásával, amelyet a tavaly megjelent új motorcsalád részeként fejlesztettek.
Az S-MAX a három üléssoros megoldással érkezik, természetesen a hátsó sor teljesen szintbe hozható majd a padlóval és ugyancsak ilyen a második sor középső ülése a jobb pakolhatóság miatt. Az innovációk közt szerepel egy – vélhetően csak a koncepcióban lévő – megoldás is, szenzorokat helyeztek el az ülésekben, amelyek pulzust illetve glükóz-szintet mérnek és kritikus helyzetben akár a mentőket is értesíti a kocsi önállóan.