Autó hvg.hu 2013. június. 14. 09:43

„Mexikó az új Kína”, a Ferrari szerint

Fejlődik az ipar vele együtt pedig a jólét is, ami egyre inkább megteremti az igényt a luxuscikkekre.

Marco Mattiacci, a Ferrari észak-amerikai vezérigazgatója szerint Mexikó óriási lehetőségeket tartogat a luxusautó gyártók számára, mivel az elmúlt 13 évben olyan fejlődésen ment keresztül, részben az itt megtelepedő autógyáraknak köszönhetően, hogy egyre vonzóbb ipari és befektetési célpontnak számít.

Ferrari

„Látható, hogy számos gyártó visszatér Mexikóba. Az oktatás színvonala kiemelkedő és az is fontos, hogy az Egyesült Államok szomszédságában van, továbbá a kormányzatban is történtek változások.” – nyilatkozta Mattiacci egy konferencián. A cégvezető egy érzékletes példát is felhozott, ami rámutat a Mexikóban rejlő lehetőségekre: „Amikor bejelentettük új csúcsmodellünket, a LaFerrari-t, meglepődve tapasztaltuk, hogy 15 mexikói ügyfél is jelezte igényét az autóra. Csak összehasonlításképpen említeném, hogy 2003-ban az Enzo esetében egyetlen megkeresés sem érkezett a térségből.”

A növekvő igények újfajta kihívások elé állítják a Ferrarit, hiszen épp májusban jelentette be Luca di Montezemolo, az olasz vállalat első embere, hogy tavaly túl sok autót értékesítettek, szám szerint 7318 darabot, ezért idén mindenképp 7000-es darabszám alatt kell maradni, megőrizve ezzel a márka exkluzivitását.

Hirdetés