Nem nyugszanak a Ferrarinál: az olaszok idén bemutatták új vezérgépüket, a korona gyémántjának szánt, s egycsapásra azzá is váló LaFerrarit, azonban a főtervező a napokban elárulta, hogy Maranellóban egy újabb, sokkal extrémebb változat is készül a modellből.
Mint ismeretes, a több mint 900 lóerős hibrid sportkocsiból 499 darabot gyárt le a Ferrari, s ezekre a márka leghűségesebb vásárlói már jóval a Genfi Autószalonon megejtett leleplezés előtt lecsaptak. A siker elsöprő, így a gyártó igyekszik kisajtolni a projektből, amit csak lehet.
Flavio Manzoni, a LaFerrari vezető tervezője a napokban az Autocar című brit szaklapnak már meg is szellőztette, hogy mi lesz a következő nagy dobás. Nincs új a nap alatt, ugyanis az olaszok egy még exkluzívabb, még extrémebb változattal készülnek előrukkolni.
„Amikor készítettük a LaFerrari terveit, volt egy elképzelés, amely különösen szép volt. Éppen ezért úgy döntöttünk, hogy megtartjuk és a későbbiekben valami igazán speciálisat alkotunk ennek felhasználásával” - nyilatkozta a szakember.
Az Autocar tudni véli, hogy a Ferrari újra versenypályás száguldásra alkalmas verziót fabrikál majd: a gyártó annak idején meglépte ezt a LaFerrari elődjének tekintett Enzóval is, amelynek alapjaira épült az FXX, amelyből csak néhány darab készült és tulajdonosaik szinte csak a márka által szervezett pályanapokon, bemutatókon vezethették.
Noha egyéb részletek egyelőre nem ismertek, a brit újság szerint a maranellói márka maximum 10 darab elbrutalizált LaFerrarit készít majd, amelyekért 3-5 millió eurót kérnek azoktól, akik megengedhetnek maguknak ilyesfajta fényűzést. Állítólag az autó legfőbb különlegessége az lesz, hogy 250 kilogrammot faragnak a súlyából, így 1000 kilogramm lehet, amivel a Ferrari már 2007-ben, a Millechilli tanulmány megalkotásakor is kacérkodott.