A nyáron bemutatkozó autóról az első hivatalos fotókat tették közzé a franciák.
A C4 Picasso a kezdetektől fogva újszerű formájával és kényelmével volt kedvelt nálunk is. A mostantól Technospace-nek nevezett stílus kompakt külsőt és jelentős belső teret jelent továbbra is. Az új platformnak köszönhetően rövidültek a túlnyúlások a kocsin, az autó hossza 4,43 méter, amely 4 cm-rel kevesebb, mint az elődé.
Az egyik legfontosabb paraméter, hogy 140 kilóval csökkent a tömege, ugyanakkor az alapból hatalmas 537 literes csomagtér maradt, amelyhez még plusz 100-at hozzá lehet adni a hátsó sor előre mozgatásával. A külső dizájn megtartotta a jellegzetes formáját, de az új Picassón is megjelent a LED-es nappali menetfény.
A motorok többsége start&stop automatikát kap, a vélhetően az egyik legnépszerűbb motor egy 1,6-literes 115 lóerős e-HDi dízel lehet, amely hatfokozatú automatát kap. Ezzel az erőforrással ez az első egyterű, amelynek szén-dioxid-kibocsátása a bűvös 100 g/km alatt marad 2 grammal.
Az egyik legfontosabb paraméter, hogy 140 kilóval csökkent a tömege, ugyanakkor az alapból hatalmas 537 literes csomagtér maradt, amelyhez még plusz 100-at hozzá lehet adni a hátsó sor előre mozgatásával. A külső dizájn megtartotta a jellegzetes formáját, de az új Picassón is megjelent a LED-es nappali menetfény.
A motorok többsége start&stop automatikát kap, a vélhetően az egyik legnépszerűbb motor egy 1,6-literes 115 lóerős e-HDi dízel lehet, amely hatfokozatú automatát kap. Ezzel az erőforrással ez az első egyterű, amelynek szén-dioxid-kibocsátása a bűvös 100 g/km alatt marad 2 grammal.