Autó hvg.hu 2013. február. 21. 10:25

Csúnyán meghackelték a Jeep-et

Valakik átrendezték egy kicsit az amerikai autógyár egyik közösségi csatornáját.

A cég hivatalos Twitter oldalán lecserélték az avatart, felraktak egy új háttérképet és tettek egy bejelentést miszerint eladták a márkát a Cadillac-nek miután egyik munkatársuk gyógyszerfüggő. Valamint kiírták, hogy a cég főnöke marihuanát szív.

A Cadillac mindenesetre hivatalosan reagált, hogy semmi közük az akcióhoz.

A Jeep jelenleg a Chrysler révén a Fiat tulajdonában van egyébként.

A napokban elég aktívak a Twitter accountok támadói, kedden a McDonald’s-ból csináltak Burger Kinget egy órára.

Ilyen volt egy órán át az oldaluk.
Twitter
Hirdetés
Kult Sztupa Melitta Boglárka 2025. január. 08. 19:48

„Varázslatos, de nehéz is látni, hogy valaki, akit már ennyire szeretsz, rohan be sírva az erdőbe, te meg ott vagy kamerával a kezedben”

Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.