Hódít a Ferrari a legnépszerűbb közösségi portálon, a Facebookon: az olasz sportautó-gyártó online rajongóinak száma a napokban érte el a tízmilliót.
A Ferrari 2009 óta van jelen a Facebookon, ahol folyamatosan növeli a rajongói létszámot. A most elért tízmilliós számmal a maranellói márka a legnagyobbakhoz csatlakozik.
Mint a gyár közleményéből kiderült: az utóbbi tizenkét hónapban csaknem négy millióval gyarapodott a rajongók száma a hivatalos Ferrari Facebook oldalán. A márka által készített összegzés rávilágított, hogy a gyártó rajongóinak többsége, legalább 55 százaléka 24 éven aluli fiatal.
A legtöbb Ferrari-hívőt az olyan tradícionális piacokon találni, mint például az Egyesült Államok, Franciaország, Spanyolország és Olaszország, de szorgosan kattintanak a netezők olyan országokból is, mint például India, ahonnan egymillió rajongója van az Ágaskodó Paripának.