A retro körhintára ült fel a japán Honda is.
A hatvanas évek olyan erős tílust képviseltek a Fiat 500 és a Mini révén, hogy manapság újraéleszetett változataik a legdivatosabb autóknak számítanak. Ebből a járványból a Honda sem akart kimaradni és megalkották az N-One-t. Jóllehet a Hondára ránézve inkább az juthat az eszünkbe, hogy tényleg valami eredeti hatvanas évek beli tervekre akadtak rá valamelyik fiókban.
Inkább egy nagyra nőtt papírdobozra hasonlít a 660 ccm3 motorral felszerelt kisautó mint egy autóra. Automata váltóval hozzák ki, egyelőre csak a szigetországban. Talán ez némi magyarázatul szolgál az európai szem számára idegen dizájnra is. Az ára is tükrözi a távoli ország fogyasztóinak vásárlóerejét, ki más adna 3,5 milliót egy lendkerekes játékautóért?
Inkább egy nagyra nőtt papírdobozra hasonlít a 660 ccm3 motorral felszerelt kisautó mint egy autóra. Automata váltóval hozzák ki, egyelőre csak a szigetországban. Talán ez némi magyarázatul szolgál az európai szem számára idegen dizájnra is. Az ára is tükrözi a távoli ország fogyasztóinak vásárlóerejét, ki más adna 3,5 milliót egy lendkerekes játékautóért?