Az autóiparban létezik egy terület, ahol a jóból sohasem elég. Ez a prémium tuning világa, ahol még a legnemesebb autókon is találnak csiszolgatni valót, és munkájuk által a gyors gyorsabb lesz, az erős erősebb, és a luxusra is rá tudnak tenni még egy lapáttal.
Akár kiírhatnák a prémium tuning iparágának képviselői a műhelyek ajtajára, hogy válságmentes övezet. Az autósvilágnak ez a specializált területe az, amely nem ingott meg, és a fejlesztéseket ugyanolyan rendületlen energiával végzik, mint annak előtte. Nem hallunk bezárt cégekről, vagy nagy leépítésekről sem, igaz az utóbbi azért is fura lenne, mert a tuning cégek többsége magán-, vagy családi vállalkozás, inkább manufaktúrák, mintsem hatalmas ipari komplexumok.
Szerencsére az autógyártók is támogatták az elit tuningcégek munkáit az idén, elsősorban azzal, hogy több új prémium-, vagy luxus kategóriájú típust frissítettek fel, vagy cseréltek újra. Így nem kellett a tuningmestereknek a korábban lerágott csontokat újra bedobni a levesbe, foglalkozhattak a teljesen új termékekkel érkeztek újabb Porsche Panamera, vagy 911 GT3 átépítések, és olyan újdonságok is, mint az Audi A8, és nagy konkurense a BMW 7-es sorozat.
A cikk folytatása képekkel az Autómenedzser.hu autós portálon.