2009. július. 13. 23:43 Biró Csongor Utolsó frissítés: 2009. július. 14. 14:27 Autó

Opel Astra világpremier Magyarországon - fotók

Bár csak a frankfurti szalonon mutatják be a negyedik generációs Opel/Vauxhall Astrát, az etyeki szőlők között premier előtt pillanthattuk meg az Opel megmentőjét. Az Astra mindig is a rüsselsheimiek húzómodellje volt, közel tízmilliót értékesítettek az eddigi típusokból. Nálunk különösen népszerű, hisz a hárommilliós magyar autópark 6 százaléka (208 ezer autó) Opel Astra.

Az Opel Insignia megmutatta az irányt az Opel mérnökeinek, tervezőinek, fejlesztőinek. Ha a középkategóriás modell értékeit át tudják menteni az Astrába, nyert ügyük van – ez volt a feladat. Első ránézésre sikerült. Az autót csak nézhettük, tapinthattuk, vezetni még nem vezethettük.

© Autómenedzser


Az elődökhöz képest hatalmas a minőségi ugrás, amelyet természetesen technikai innovációk tesznek teljessé: az új Astra megkapja az Insigniából ismerős ergonomikus sportüléseket, az intelligens AFL+ világítási rendszert valamint a FlexRide (változtatható csillapítás, gázreakció-érzékenység és kormányrásegítés) futóművet. A belső tér hangulata, az anyagválasztás minősége, az összerakás pontossága, az ergonómia, a praktikum, a tágas hátsó ülések jó autóról árulkodnak, ám a végső verdiktig még várni kell.

© Autómenedzser
© Autómenedzser


További képek az Autómenedzser.hu autós portálon.
 

Hirdetés
Címkék
hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.