Opel Astra világpremier Magyarországon - fotók
Bár csak a frankfurti szalonon mutatják be a negyedik generációs Opel/Vauxhall Astrát, az etyeki szőlők között premier előtt pillanthattuk meg az Opel megmentőjét. Az Astra mindig is a rüsselsheimiek húzómodellje volt, közel tízmilliót értékesítettek az eddigi típusokból. Nálunk különösen népszerű, hisz a hárommilliós magyar autópark 6 százaléka (208 ezer autó) Opel Astra.
Az Opel Insignia megmutatta az irányt az Opel mérnökeinek, tervezőinek, fejlesztőinek. Ha a középkategóriás modell értékeit át tudják menteni az Astrába, nyert ügyük van – ez volt a feladat. Első ránézésre sikerült. Az autót csak nézhettük, tapinthattuk, vezetni még nem vezethettük.
© Autómenedzser |
Az elődökhöz képest hatalmas a minőségi ugrás, amelyet természetesen technikai innovációk tesznek teljessé: az új Astra megkapja az Insigniából ismerős ergonomikus sportüléseket, az intelligens AFL+ világítási rendszert valamint a FlexRide (változtatható csillapítás, gázreakció-érzékenység és kormányrásegítés) futóművet. A belső tér hangulata, az anyagválasztás minősége, az összerakás pontossága, az ergonómia, a praktikum, a tágas hátsó ülések jó autóról árulkodnak, ám a végső verdiktig még várni kell.
© Autómenedzser |
© Autómenedzser |