Qashqai 4x4: városszéli portyázó
Néhány hete fürgeségével lepett meg a Qashqai városálló kis terepjárója. A 106 lovas változat után ezúttal a csúcsmodellt tettük próbára, 150 lovas dízelmotorral és összkerékhajtással.
© Autómenedzser |
Jól húz, nagy tartalékkal bír és a fogyasztása sem vészes. Az ötszáz kilométeres tesztelés során, alapvetően elsőkerék-hajtással városban használva 6,6 liter gázolajat fogyasztott 100 kilométerenként.
© Autómenedzser |
© Autómenedzser |
A fejtér pont az én méretem, 180 centi fölötti sofőrök azonban a panorámatetős változatot szűknek érezhetik, ha lesüllyesztik a vezetőülést, akkor elvész a SUV-jelleg kínálta magas pozíció. Az autó városi használatra, bevásárlásra és kisebb családi kirándulásokra kiválóan alkalmas, de megfelelő origamizás után akár két méter hosszú lapra szerelt bútorokat is szállíthatunk. Az anyósülés nem hajtogatható össze, a hátsó üléspad síkban dönthető.
© Autómenedzser |
B. Cs.
Autómenedzser
Nissan Qashqai 2,0 dCi 4X4, Tekna | |
MOTOR | |
Hengerűrtartalom (cm3) | 1995 |
Környezetvédelmi besorolás | EURO 4 |
Max. teljesítmény lóerő | 150 lóerő 2000-es fordulaton |
Max. nyomaték: Nm | 320 Nm 2000-es fordulaton |
MÉRETEK | |
Tengelytáv (mm) | 2630 |
Hosszúság/szélesség/magasság (mm) | 4315 / 1780 / 1615 |
Csomagtér | 410/1513 liter |
Saját tömeg (kg) | 1568 |
MENETTELJESÍTMÉNYEK | |
Végsebesség (km/h) | 190 |
Gyorsulás 0-100 km/h (mp) | 10,9 |
FOGYASZTÁS (l/100 km) | |
Város/országút/vegyes | 8,7/ 5,9/6,9 |
Tesztfogyasztás | 6,6 |
CO2 kibocsátás (g/Km) | 184 |
ÁRA | 7,185 millió forint |