2008. december. 15. 12:13 hvg.hu Utolsó frissítés: 2008. december. 15. 12:06 Autó

Szavazzon az év tesztautójára!

Január ötödikén éjfélkor zárul az a szavazás, amelyen olvasóink eldönthetik, hogy a 2008-ban az Autómenedzser.hu autós portálon tesztelt autók közül melyik tetszett nekik a legjobban. Ezúttal kilenc kategóriában – üzleti autó, családi autó, egyterű, kisautó, álomautó, szabadidő-autó, prémium kombi, luxusautó, haszonjármű - szavazhatnak az év tesztautójára. Önnek melyik kellene?

A szavazás eredményeként kategóriagyőzteseket hirdetünk, a legtöbb szavazatot kapott autó lesz a 2008-os év tesztautója. Akárcsak a korábbi években, abból indulunk ki, hogy nincs rossz autó, mindegyiket lehet szeretni, amíg új, aztán szidni, ahogy az évek során elveszíti fénykorát.

© Stiller Ákos
2008 során rengeteg autót próbáltunk ki városban, országúton, autópályán, belföldön, külföldön, versenypályán vagy terepen. Ám modellpalettánk korántsem teljes, olyan márkák maradtak ki idén, mint a Toyota, a Mitsubishi, az Alfa Romeo, a tavalyi győztes Citroen, vagy az évek óta hiányzó Honda és a Suzuki. Összeállításunkban azokat az autókat vonultatjuk fel, amelyekről a hvg.hu, illetve az autómenedzser.hu oldalain tesztet jelentettünk meg. Nem vesznek részt a szavazásban a különböző típusok belföldi, illetve külföldi bemutatói, pár kilométeres menetpróbái, így nem lehet voksolni az Opel Insigniára, az Audi Q5-re, a Mercedes-Benz GLK-ra, a hetes BMW-re vagy a hatos Golfra.

Önökön van most a sor, hogy az alább felvonuló autókra szavazzanak, mondják meg, melyik volt az év tesztautója. Ebben segítségükre vannak a tesztek és néhány olyan szempont, amellyel még befolyásolni tudjuk döntésüket.

Év végi játékunk szubjektív ítéletekre ad lehetőséget, a szavazás végeredménye a hvg.hu és az autómenedzser.hu olvasóinak véleményét tükrözi. Az autókra január elejéig lehet szavazni. A játékot terveink szerint minden évben, az adott évben kipróbált tesztautók részvételével megismételjük.

(Szavazni csak az Autómenedzser.hu autós portálon lehet.)

Üzleti autók

Audi A3 2,0 TDI

Audi A4 2,7 TDI

BMW 320d

BMW 520d

Mazda 6 Sport/Sedan

Renault Laguna 2,0 dCi

VW Passat 2,0 TDI

Saab 9-3 Turbo X

Skoda Superb 1,8 TSI

Mercedes-Benz E 420 CDI

Chevrolet Epica 2,0 D

Volvo S40 1,8F

Családi autók

Audi A3 1,9 TDIe

Peugeot 308 2,0 HDi

Subaru Impreza 2,0

Seat Leon 1,4 TSI

Skoda Octavia Tour LPG

Egyterűek

VW Caddy Maxi

Dacia Logan MCV

Peugeot Partner Tepee

Opel Zafira 1,6

Opel Meriva 1,3 Ecoflex

Kisautók

Skoda Fabia Combi (benzin, dízel, gáz)

Subaru Justy

Fiat 500

Chevrolet Aveo

Mazda 2

Álomautók

Audi A5

BMW 123d Coupé

VW Passat CC

Jaguar XF

Audi A3 kabrió

Ford Focus CC

Subaru Forester 2,5 Turbo

Szabadidő-autók

Ssangyong Actyon

VW Tiguan

Volvo XC60

Ford Kuga

Volvo XC70

Nissan Qashqai 1,5 dCi/2,0 dCi 4x4

Ssangyong Kyron

Mazda CX-7

Peugeot 4007

Jeep Patriot

Luxusautók

Audi S8

Maybach 57S

Lexus LS 600hL

Jaguar X7 2,7D

Üzleti kombik

Mercedes-Benz C T 220 CDI

Audi A4 Avant

Volvo V70

Skoda Octavia RS

Volvo V50

Renault Laguna Grandtour

Mazda 6 Sportkombi

Saab 9-3 Sport Wagon Turbo X

Haszonjárművek

Renault Master 120

Mercedes-Benz Sprinter 318 CDI

Hirdetés
hvg360 Tiszai Balázs 2025. január. 06. 09:30

MVM-terjeszkedés Romániában: a helyiek szerint Orbán most tolja be az országba Putyin trójai falovát

A magyar állami energiacég kivásárolja a német E.On-t Románia második legnagyobb gázcégéből. A helyi félelmek szerint, ha az üzlet lezárul, az MVM orosz gázzal fogja ellátni az ország háztartásainak csaknem felét, és ezzel nagyban erősödik Moszkva befolyása Bukarestben. A tranzakció 2025 első felében zárulhat, de még elkaszálhatják. Ennek az esélyét erősítheti az a sürgősségi rendelet, mellyel a román kormány megakadályozhatja a stratégiai fontosságú vállalatok “ellenséges” átvételét.