Peugeot 4007: érdemes volt összeállni a japánokkal
Íme a Peugeot új dimenziója: francia dizájn japán minőségben. Bárki kérdezte, milyen a kocsi, a válasz egyértelmű volt: nem pözsó. Volt, aki értette, volt, aki nem. Ám az autó mindenkinek tetszett. Ha nem lenne ilyen drága, minket is meggyőzött volna.
© Autómenedzser |
A Rockford Fosgate hangrendszer szépen szól, mélyláda is fokozza az élményeket. A szórakoztató rendszer érintőképes képernyője meglepetésekkel is szolgál: tolatókamera segíti a parkolást, grafikonokat készít az elmúlt három óra fogyasztásáról, útviszonyairól, hőmérsékleti ingadozásairól. A navigáció is érintőképernyős, merevlemezére temérdek zenét tölthetünk. Mindent tud (van naptár funkciója, jegyzetelhetünk) egy kivételével: Bluetooth-kapcsolatra képtelen. Ez fájó pont.
© Autómenedzser |
A váltó mesteri, pontos és vajpuha. Természetes, hisz gyémántos, azaz Mitsubishi-termék, mint az egész autó. Csak a motor Peugeot. És milyen jó, hogy nem recsegős VW-dízel, mint az Outlanderben. A 2,2-es HDi erős, nyomatékos, hangos és jó étvággyal bír, a hatszáz kilométeres tesztút során 8,9 literes átlaggal számoltunk. 1,75 tonnás, 160 lovas autótól végül is nem rossz.
© Autómenedzser |
Hatalmas a belső tér, fejedelmi a helykínálat elöl és hátul is. A csomagtér padlójából két szükségülést is kivarázsolhatunk, bár piktogramok jelzik, el lehet babrálni a hókuszpókusszal. Ha ügyesek vagyunk sérülés nélkül megússzuk a műveletet. Csak elsőre nehéz, utána rutinmunka. A középső sor ülései elektromosan összecsuklanak, háttámlájuk fokozatosan i dönthető, az egész ülés is kivehető. Ha ezt megtesszük, teherautónyi (1686 literes) teret kapunk, a pakolást segíti, hogy a csomagtartó ajtaja kettős osztású, az alsó perem is külön lenyitható, 100 kilós teherbírással.
© Autómenedzser |
B. Cs.
Autómenedzser.hu
Peugeot 4007 2,2 HDi Féline | |
MOTOR | |
Hengerűrtartalom (cm3) | 2179 |
Környezetvédelmi besorolás | EURO 4 |
Max. teljesítmény lóerő | 160 lóerős 4000-es fordulaton |
Max. nyomaték: Nm | 380 Nm 2000-es fordulaton |
MÉRETEK | |
Tengelytáv (mm) | 2670 |
Hosszúság/szélesség/magasság (mm) | 4635/1805/1713 |
Csomagtér | 441-1686 liter |
Saját tömeg (kg) | 1750 |
MENETTELJESÍTMÉNYEK | |
Végsebesség (km/h) | 200 |
Gyorsulás (s): 0 - 100 km/h | 9,9 |
FOGYASZTÁS (l/100 km) | |
Városi | 9,5 |
Országúti | 5,9 |
Vegyes | 7,2 |
Tesztfogyasztás | 8,9 |
CO2 kibocsátás (g/Km) | 191 |
ÁRA | A tesztelt autó alapára 9,79 millió Ft. |