Teszt: auto simplicus
Mindent beleadtak a Chevroletnél, de persze csak addig, amíg a GM kasztrendszere ezt megengedte: műanyag autó komoly tartalommal.
© Autómenedzser |
A Lacetti kissé összetömörített Fiat Cromának látszik, külalakja nem tűnik ki a kor autói közül, de a minőségi arculatú termékek közé simul be. Olasz dizájnja ellenére a Lacetti megmarad tipikus koreai vasnak, a belső dizájn, a silány egyenkapcsolók, a puritán és hangulattalan belső, az igénytelen anyagválasztás, a pontatlan összeszerelés mind erről tanúskodnak. A sebváltó körüli gumiköpeny fájdalmasan rossz minőségű, Daciás időkre emlékeztet. Egy falsch rükverc váltást kivéve jól szuperált.
A kocsi azonban jól megy, nem érheti kritika sem a kormányzás, vagy a váltó pontosságát, sem a futómű lágyságát. A vezetési komfort kifejezetten jó, a hátul ülők hosszú távon sem panaszkodtak a kényelemre. Az ülések ócskának tűnnek, de például a vezetőülés deréktámasszal felszerelt, oldaltartása nincs, de hosszú úton sem fájt a hátam vagy a derekam. Ezek fontos szempontok egy cégautónál, akárcsak az, hogy mennyire gazdaságos és mennyire takarékos egy autó.
A cikk folytatásában kiderül mennyire drága és mennyit fogyaszt a Lacetti. Kattintson ide.