Golf-teszt: Kecses puttonyos
Viszonylag erős motor, pontos kormány és váltó, egyszerű de minőségi beltér, modern technika és kombi kasztni. Új Golf családoknak és mesterembereknek.
© hvg.hu |
Futóműve finoman kemény, enyhén sportos, úttartása kiváló, motorja alapjáraton halk. Kezdetben erőtlennek éreztem az egykilences turbódízelt, igaz, korábban egy 3,6 literes benzines V6-os dübörgött alattam. Ahogy teltek a tesztórák, úgy kezdtem benne egyre jobban érezni az erőt, a hatsebességes váltó kifejezetten sportosnak tűnt, igaz a motor csak 105 lovas. Ezt a visszafogott sportosságot közvetíti az autó arculata is.
© Autómenedzser |
Belső tere ízléses és egyszerű. A könyöktámasz multifunkciós, de gyenge anyagból készült, ha komolyan rátehénkedünk félő, hogy letörik. Hiányoltam az autóból a sörnyitót, a helye megvan a váltó mögötti pohártartóban, vagy kivette valaki korábban, vagy kifejezetten kérni kell a szalonban. Érdekesnek találtam, hogy a német ipar eme új remekművén Hankook gumik feszültek. Új idők jönnek? Vagy beindult a dunaújvárosi gyár érdekérvényesítő gépezete? Minden esetre nem volt panasz a gumikra sem.
Cikkünk folytatásában megtudhatják mennyit bír el az autó és miért lett egy kissé magas a fogyasztása. Kattintson!