© Alfa Romeo |
A Pininfarina és az Alfa Romeo Style Centre közös fejlesztéseként az új nyitott modell vonzza a tekintetet, összetéveszthetetlen olasz eleganciát sugározva. Miközben orr-része megtartja a legújabb generációs Alfa Romeók tipikus ismertetőjegyeit, formavilága a nagy múltra visszatekintő Alfa Romeo kabriók vonalaihoz igazodik. Az új Spidert akárhonnan is vizsgáljuk, minden szögből izgalmas, dinamikus jelenség; a sportosság és a könnyed, stílusos vonalvezetés tökéletes egységgé ötvöződik. A sportosság, az olasz életérzés és minőség szinonimájaként a Spider igen tágas kétüléses: szélessége 183, hossza 439, magassága 131 centiméter, tengelytávja pedig 253 centiméter.
Kétféle felszereltségi szint és kétféle JTS benzinmotor (2.2 185 lóerővel és 3.2 V6 Q4 260 lóerővel) választható az autóhoz; a hatfokozatú kézi kapcsolású váltómű alapáron jár, de később a 3,2-eshez lehet majd rendelni a Q-Tronic automata erőátvitelt, a 2,2-eshez pedig Selespeed, azaz robotizált kézi váltót. A kényelem és a sportos vezetési élmény mellett az Alfa kifinomult Q4 összkerékhajtási rendszert is kínál a 260 lóerős 3.2 V6-hoz. A kisebbik motorral szerelt változat alapára 9,459 millió forint, az izompacsirtáért 12,9 milliót kérnek.
© Alfa Romeo |
Az Alfa 159 Sedan és Sportwagon, valamint az Alfa Brerához hasonlóan a Spiderhez is elérhető a Fiat Auto és a Microsoft közös fejlesztése, az újszerű Blue&Me rendszer, amely Windows Mobile technikán alapul. Magasabb szintre emeli az autó kommunikációs, információs és szórakoztató képességeit, fokozza a komfortot, és élvezetessé varázsol minden egyes percet az autóban. Vezetés közben is nagyon egyszerűvé teszi a telefonálást és a zenehallgatást, illetve a kapcsolattartást a külvilággal, a mobiltelefon vagy a HDA útján.