Megújult a Renault Thalia
Az 1999-es piaci bevezetése óta félmillió Thalia (más piacokon Symbol, Clio Classic) hagyta el a gyártósort. Szeptembertől megújult változatban kapható nálunk is. A csinosítás nem túl látványos, inkább minőségi előrelépés történt. A motorok terén nem változott semmi.
© Renault |
Az új Thalia átszabása magában foglalja az előző generációs modell általános formáit, melyeket korszerűbb, jóval elegánsabb formában ad vissza. Az autó elülső traktusa új, színre fényezett lökhárítókat kapott, míg a korábbi lökhárító védőszegélye kecsesebb sávnak adta át a helyét. Az új keretbe illesztett hűtőrács és a megújult, ködlámpákkal felszerelt orr-rész szintén a magas státusz benyomását erősíti.
Hátul az új Thalia magabiztosabb formájú lökhárítóval lett gazdagabb, míg a csomagtartó az új Renault emblémát viseli, a csomagtartó zárja a Renault logót ábrázolja, akárcsak a Lagunánál. Piactól és felszereltségi szinttől függően az új Thalia kapható a karosszéria színére fényezett oldalsó védőcsíkkal, külső visszapillantó tükrökkel és kilincsekkel, melyek szintén az autó dinamizmusát hangsúlyozzák. Ezt erősíti továbbá a kétféle új, 14 hüvelykes dísztárcsa és az új, 14 hüvelykes, ötküllős könnyűfém keréktárcsa is.
© Renault |
© Renault |
Az új Thalia megtartotta elődje 510 literes, kategóriavezető csomagtartó kapacitását. A minőségi változás tapintható a csomagtartó felületeinek kárpitozásán: a hátsó kerékdobokat végig kárpit borítja, a csomagtér padlója tökéletesen sima. A csomagtér-tető belső oldala szintén kárpitozott.
© Renault |
A Renault úgy döntött, megmarad amellett a motorválaszték mellett, amely korábban a Thalia sikeréhez vezetett. A magyar piacra készülő Thaliákat 1,2 literes, 16 szelepes, 55kW-os (75 lóerős) vagy 1,4 literes, 16 szelepes, 72kW-os (98 lóerős) benzinmotor, illetve 1,5 literes dCi 50kW-os (68 lóerő) dízelmotor hajtja.