2014. augusztus. 15. 12:41 MTI Utolsó frissítés: 2014. augusztus. 15. 15:58 Közlekedés

Elkezdték az M0-s nyugati szakaszának kiszélesítését

A Betonútépítő nettó 6 milliárd forintért vállalta a 2,7 kilométeres, kétszer három sávosra szélesedő pálya kivitelezését.

Az M0 autópálya M7 és M1 autópályák közötti szakaszának a kiszélesítését megkezdte a tendernyertes Betonútépítő Zrt. – jelentette be pénteken a helyszínen Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. kommunikációs vezetője.

A jövő őszre befejeződő, 2,7 kilométer hosszban, kétszer három sávosra szélesedő autópálya kivitelezési költsége nettó 6 milliárd forint – tette hozzá a kommunikációs vezető.

A szóban forgó szakaszon 45 ezer köbméter töltést építenek, míg a bevágásból 75 ezer köbméter földet termelnek ki. 

Szeptember elejétől, a meglévő bal pályán sávszűkítések lesznek. Marad a kétszer két sáv, de egyes sávok szűkebbek lesznek – hívta fel a figyelmet Loppert Dániel, hozzátéve azt, hogy a sebesség a jelenlegi 80-ról 60 kilométerre csökken óránként.

A projekt az Új Széchenyi Terv forrásaiból, az Európai Unió támogatásával valósul meg.

A M0-s déli szakaszának ezen a kis részén a munkát eredetileg a Tópark projekt beruházója vállalta. A válság miatt azonban leállt a beruházás, így elmaradt az autópálya szélesítése is. Ezt pótolja most a NIF.

Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.