Boxy Logisztikai Zrt.

Megalapította az ország kedvenc baba-mama áruházát, most elmondja a titkát

Az elmúlt években robbanásszerű növekedés történt az e-kereskedelmi piacon, a szektor hihetetlen sebességgel és dinamikusan fejlődött, amire a pandémia csak még jobban ráerősített. Ki van könnyebb helyzetben: aki most lép be, vagy aki már évek óta jelen van? Milyen követelményeknek kell megfelelnie egy piacvezető webshopnak, és hogyan tudja támogatni, sőt növelni a kapacitásait egy fulfillment logisztikai szolgáltató? Mikor érkezhet el a csúcspont és milyen prognózissal számolnak a szereplők az idei évben? Többek között ezekről a kérdésekről beszélgettünk Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapítójával, és Táncsics Andrással, a Boxy Zrt. vezérigazgatójával.

Boxy Logisztikai Zrt.

A fulfillment logisztikai szolgáltatás hatékony, gyors és olcsó: ma már bárkinek elérhető

A pandémia sok vállalkozás számára a véget jelentette, míg mások szinte kilőttek a mezőnyből. A magyarázat minden bizonnyal a rugalmasságban és a bátorságban rejlik, hiszen a gombamód szaporodó webshopok alig egy év alatt 45 százalékos növekedést értek el. A piaci változásokról Táncsics Andrással, az innovatív logisztikai szolgáltatásokat nyújtó Boxy Zrt. vezérigazgatójával beszélgettünk.

Boxy Logisztikai Zrt.

Folyamatos a növekedés a hazai webshop-piacon, de hatékony logisztikára is szükség lenne

Hazánkban – a GKID két éves piaci körképe szerint – körülbelül 15 000 vállalkozás forgalmazza a termékeit vagy szolgáltatásait online. Míg korábban markánsan érezhető volt a magyarok tartózkodása a netes vásárlással kapcsolatban, az elmúlt két évben alaposan megváltozott ez a terület. Bár a koronavírus-járványról sokan tartják, hogy fenekestül forgatta fel a világot, az online kereskedelem terén sok esetben már eleve meglévő folyamatokat gyorsított fel. Mi történt a hazai piaccal és hogyan változtak meg felhasználói szokásaink az elmúlt két évben?