Most épp a fideszes médiát fazonírozzák a választások előtti készülődésben
A médiapiac lerohanása után kissé megpihenve most arra koncentrál a kormány, hogy akár ellenzéki szerepben is fenntartható legyen a birodalom.
A karaktergyilkosság nem probléma, hanem elvárás a kormányoldalon, de azt már nem tűrik a megbízók, ha a vérdíjra felárat számolnak. Ez derül ki az elmúlt hónapok médiapiaci híreiből. Kezdődött azzal, hogy a TV2 adásait is készítő IKO-csoport vette át a fiatalokat megcélzó, ám paródiaszerű adásaival alacsony nézettséget produkáló Pesti TV műsorainak gyártását. Bár Huth Gergely főszerkesztő nyilvánosan tiltakozott a változás ellen, a propagandamédia katonai fegyelmén pár óráig támadt rést hamar befoltozták: a közleményt eltüntették, az engedély nélküli pénzszivárgást megállították.
Ez az eset is jelezte, hogy kormányoldalon is tudják, alacsony hatékonysága mellett irracionálisan magas kiadásokkal dolgozik a fideszes média.
Bár valódi átalakításokra nyilván a választások után, az eredmény fényében szánják majd rá magukat, volt, amit nem halogathattak.