Kiakadtak a National Geographic magyar előfizetői a júniusi lapszámon, pedig nagyon nem kellene
Látszólag a „bort iszik és vizet prédikál” iskolapéldáját mutatta be a napokban az előfizetők postaládájába került friss lapszámával a National Geographic magazin. Látszólag.
Néhány hete számoltunk be róla, hogy történetének talán legerősebb címlapjával jelentkezik júniusban a National Geographic. A magazin borítója annak rendje és módja szerint be is járta a közösségi médiát az elmúlt hetekben.
Majd június 7-én Magyarországon is megjelent az újság, amely ismét többek hírfolyamában tűnt fel, ám ezúttal negatív felhanggal. Jól látja: a lapszám hasonló fóliában van, mint amelyből az figyelemfelkeltő címlapfotó témája.
Ám a „bort iszik és vizet prédikál” jelenség helyett az eset inkább arra példa, hogy miért nem érdemes csupán a látszat alapján ítélni. A National Geographic hazai kiadójának Facebook-oldalán is közzétett lapajánlóból kiderül:
A magazin előfizetői mostantól környezetbarát fóliában kapják a lapot.
A témához kapcsolódó jó hír, hogy a kutatók nemrég találtak egy szuperenzimet, amely képes lehet "felfalni" az emberiség által legyártott műanyagot. Csakhogy a jelek szerint belefulladunk a szemétbe, mire tényleg bevethetjük a műanyagfaló szuperenzimet.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.